voorbereiden - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Ilse Lollinga - WaarBenJij.nu voorbereiden - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Ilse Lollinga - WaarBenJij.nu

voorbereiden

Blijf op de hoogte en volg Ilse

27 Augustus 2015 | Nederland, Emmen

met srprs.me op vakantie betekent... niet weten waar je heen gaat, wat je gaat doen en hoe je vakantie gaat lopen. met nog 37 dagen voor vertrek betekent dat... dat je nog niets kunt voorbereiden.

of toch wel...
ik verzamel wat uitdagingen voor onderweg. Tot nu toe zijn dat de volgende:

1. iets te eten kopen voor een zwerver.
2. met 5 knappe jongens op de foto
3. een typisch *naam van het land * spel leren spelen in het land waar ik terecht kom.
4. een fiets lenen en ook buiten de plaats waar ik terecht kom gaan kijken.
5. een tindermatch zoeken en vragen om een tour door de stad

ben benieuwd wat volgt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Emmen

IP Antwerpen

Ik ga komende zondag 17-03-2013 naar Antwerpen voor een IP (intensive program). Tijdens dit IP komen er studenten uit 7 verschillende landen bij elkaar om te werken aan projecten die te maken hebben met ouderen en de samenleving.

Dit is de omschrijving van het project aar ik aan ga werken:

In de huidige maatschappij de levensduur van mensen toeneemt en ouderen worden gestimuleerd om langer te werken. Tegelijkertijd in België er een grote tekort aan mensen die in de ouderenzorg willen werken als verpleegkundige of verzorger. De combinatie van deze twee feiten zorgt er voor dat het onmogelijk lijkt om de verpleeghuizen in stand te houden.

Binnen "Het Gouden Anker" moedigen we de mensen om een ​​deel van de oplossing zijn. Mobiele mensen kunnen hun minder mobiele bewoners helpen bij het intern transport. Ook kan men helpen bij het opdekken en afruimen van de tafels. Bewoners kunnen medebewoners cursussen geven als vorm van animatie. Maar natuurlijk is er altijd ruimte voor verbetering in empowerment van onze bewoners.

De opdracht voor de leerlingen:
• Probeer de oudere centraal te zetten en vanuit daar te kijken welke opties er zijn om de empowerment nog meer te verbeteren.
• Maak een SWOT-analyse voor "het gouden anker" (sterkte, zwakte, kansen en valkuilen)?
• Hoe kunnen we de niet-mobiele bewoners betrekken bij het geheel?

Hier ga ik me samen met 2 studenten uit Finland, 2 studenten uit België en 1 student uit Polen 10 dagen lang mee bezig houden.
Hoe dat verloopt zal ik voor zover mogelijk schrijven in dit "reisdagboek"

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2015

voorbereiden

23 Maart 2013

kort berichtje, 't gaat super!

21 Maart 2013

woensdag

19 Maart 2013

Vadertjesdag

18 Maart 2013

vlindertjes en adrenaline
Ilse

Actief sinds 11 Maart 2013
Verslag gelezen: 518
Totaal aantal bezoekers 4444

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2015 - 06 Oktober 2015

srprs.me

17 Maart 2013 - 28 Maart 2013

IP Antwerpen

Landen bezocht: